Trend- & Productimplementatie model

Delen op twitter Delen op facebook

NIBAA werkt in samenwerking met Studio Branding aan een
trendimplementatie tool welke de verschillende facetten binnen het
innovatie proces inzichtelijk maken en doorgronden. Doel: inzicht geven
in de tussentijdse stadia, komt het vooropgestelde doel van de innovatie
nog steeds tot uiting in de het product of concept in d fase die we nu
bereikt hebben?

Om gedegen en valide onderzoeksresultaten te behalen, hebben we jullie
input nodig voor een aantal kernwaarden.

Vraag is dus, wat versta jij onder de kernwaarden:

1. innovatie
2. merk consistentie
3. bedrijfsperspectief
4. imago

Onze voorkeur gaat uit naar een zo kort mogelijke omschrijving.
Hartelijk dank! De vorderingen en resultaten zullen binnen deze groep
delen.

Dit is Esmee Schönfeldt


Esmée Schönfeldt (1985) studeerde af aan de opleiding Concept & Branding (AMFI) en ging vervolgens als community manager aan de slag. Daar leerde zij de werking van sociale media kennen. Nu is zij conceptontwikkelaar voor haar bureau Studio Branding. Daarnaast werkt Esmée aan een marktplaats voor jonge ondernemers, onderzoekt zij de kansen van duurzame producten uit Papoea en is zij actief in trendwatcherscollectief WijMerkenHet.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Premium Wordpress Themes Free Wordpress Themes