Doe de online archetypetest!

Delen op twitter Delen op facebook Hoe ervaart u uw eigen organisatie? Hiervoor ontwikkelde GRAMMA deze online quickscan. De test laat u direct en online zien hoe u aankijkt tegen uw organisatie. In gewone mensentaal komt het hierop neer dat zij, aan de hand van een aantal gerichte vragen, peilen naar de houding die u zelf aanneemt t.o.v. uw eigen organisatie. Typeert u uw organisatie eerder als een ‘oude wijze man’ of als een ‘zorgende ouder’; als een ‘held’ of een ‘onschuldige kind’; als een ‘avonturier’ of een ‘rebel’, etc.?

Deze quickscan bevat een lijst van 8 vragen met telkens 12 mogelijke antwoorden. Elk antwoord komt overeen met een typische eigenschap van één van de archetypes. Door alle vragen te doorlopen, ziet u direct met welk archetype u uw organisatie identificeert.

Wilt u de online archetypetest doen, klik dan hier.
Michel Jansen

Dit is Michel Jansen


”Wat maakt dat mensen bij het proeven van ‘unbranded’ cola de voorkeur geven aan Pepsi Cola en bij ‘branded’ cola kiezen voor Coca Cola?” Dit was voor Jansen de reden om zich vanaf zijn studie bedrijfskunde in Nijmegen volledig te focussen op het merkenvakgebied. Inmiddels is Jansen al meer dan tien jaar werkzaam als brand consultant en heeft hij vele organisaties onder andere geholpen bij het ontwikkelen van hun identiteit, positionering, merkarchitectuur en merkportfolio. Jansen deelt zijn kennis en ervaring door regelmatig op te treden bij universiteiten en op seminars en congressen.


Premium Wordpress Themes Free Wordpress Themes