4de editie Brand Management Magazine is uit

4de editie Brand Management Magazine is uit

Delen op twitter Delen op facebook

Laat je inspireren en informeren en lees het tijdschrift Brand-Management. Het blad voor en door brand- en marketing professionals is binnen Nederland een autoriteit op het gebied van brand management, merkontwikkeling en marketingstrategie en verschijnt 8 keer per jaar. Vanaf vandaag is de vierde editie weer beschikbaar voor iedereen. Lees Brand-Management en sluit je aan bij de branding-community!

In het blad vindt u trends en ontwikkelingen over het vakgebied, merkgerelateerde artikelen, achtergrondinformatie, sectornieuws, gastcolumns en natuurlijk het laatste merknieuws. Verder zijn er interessante rubrieken zoals Brand Facts, merk- en marketingmodellen en Brand History. Neem nu een gratis abonnement en ontvang 8 keer per jaar het blad thuis of in uw mailbox. Thema’s van deze maand zijn onder andere:

  • Ikea duurzaamste imago van Nederland
  • Strong brands, no personality, wel een rol
  • Design en de rol in merkpositionering
  • Online communities en brand engagement
  • Case: Burberry’s brand experience
  • Brand History: the story of Blokker
  • Het customer experience maturity model

Wij horen overigens ook graag wat u van het huidige blad vindt. Het is een gecocreeerd blad dus op basis van uw input kunnen en willen we het blad verder verfijnen.

 Klik op deze link om u direct te abonneren. 

Brand Management

Dit is Brand Management


Een weblog over actuele, nuttige, leerzame en leuke wetenswaardigheden over merken- en marketingzaken! Samen met onze enthousiaste bloggers brengen wij "harde" informatie over marketingmodellen en zachte onderwerpen als ‘weetjes’, opinies, columns en merkfeiten.

Premium Wordpress Themes Free Wordpress Themes