Case Dag: Online Marketing & Social Media

Delen op twitter Delen op facebook

Vragen die tijdens deze praktijkdag worden beantwoord zijn: Welke online ontwikkelingen zijn er? Hoe kun je online marketingactiviteiten en social media strategisch inbedden in de organisatie? Hoe zorg je voor een goede inrichting? Hoe vlieg je dit soort trajecten aan? Dit en meer wordt aan de hand van opdrachten, praktijkcases en workshops op donderdag 24 januari behandeld. Lees meer

De ontwikkelingen op het gebied van social media staan niet stil. U wilt dat uw organisatie/ merk hierin mee kan en voordelen oplevert. Op deze dag wordt u bijgepraat over de ontwikkelingen op het gebied van online marketing en social media, welke tools en technieken u kunt inzetten en welke strategische keuzes u hierin kunt maken. In twee dagdelen krijgt u nieuwe inzichten, instrumenten en handvaten aangereikt om uw (online) merk verder te ontwikkelen.

Programma: 

  • 15.00 uur tot 18.00 uur:  Online marketing, social media, webcare en community management (workshops, praktijkcase).
  • 18.00 uur – 21.00 uur:  Digital branding, online reputatiemanagement, meten en bijsturen. (opdrachten, workshops, cases)

Learnings

Deze dag reikt u nieuwe inzichten en kennis aan over online marketing en social media. U leert actief aan de hand van concrete praktijkcases het geleerde te implementeren en er direct mee aan de slag te gaan.  Lees meer

Lokatie, data en kosten

De workshop day ‘Online marketing & Social Media’ vindt plaats aan de Universiteit Utrecht.  De dag vindt plaats op donderdag 24 januari 2013 en duurt van 15.00 uur tot 21.00 uur. College 1 heeft als thema Online marketing, social media, webcare en community management en wordt verzorgd door Paul Blok. College 2 is getiteld: Digital branding, online reputatiemanagement, meten en bijsturen. Dit college wordt verzorgd door Hans de Gier (Syncforce). Het cursusgeld voor de workshop en casedag bedraagt € 295,- (ex-BTW).  Lees meer

Inschrijven kan direct via deze link. 

 


 

Brand Management

Dit is Brand Management


Een weblog over actuele, nuttige, leerzame en leuke wetenswaardigheden over merken- en marketingzaken! Samen met onze enthousiaste bloggers brengen wij "harde" informatie over marketingmodellen en zachte onderwerpen als ‘weetjes’, opinies, columns en merkfeiten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Premium Wordpress Themes Free Wordpress Themes