Online Proefcollege Post Doc Branding 10 okt

Online Proefcollege Post Doc Branding 10 okt

Delen op twitter Delen op facebook

De consument verwacht meer dan ooit toegevoegde waarde van een bedrijf. Onderscheidend vermogen, relevantie, betekenis en transparantie is waar het om gaat. Kun je hier niet aan voldoen, wordt je overgeslagen. De klant is hard, kiest razendsnel en is steeds minder loyaal. Bedrijven hebben vandaag de dag meer dan ooit een goede merkstrategie nodig.


De post-doctorale opleiding strategisch brand management verschaft u de noodzakelijke kennis, vaardigheden én inzichten om betere brandingbeslissingen te kunnen nemen en om de winstgevendheid van uw merkstrategie op lange termijn te verbeteren. Onderwerpen die centraal staan, zijn:



  • Trends, insights en concepten op het gebied van brand leadership
  • Opzet en uitrol van een goede business- en merkstrategie
  • Merkpositionering en de identificatie van merkwaarden
  • Het creëren, beheren en meten van merkmeerwaarde
  • De rol van het merk bij marketing- en communicatieprogramma’s
  • Transformatie naar een ‘brand driven’ organisatie
  • Implementatie van merkprojecten; hoe krijgt u zaken van de grond?

Wilt u een vrijblijvend een proefcollege volgen over deze opleiding? Dat kan. Op donderdag 10 oktober 2013 organiseren we een online proefcollege waar een van onze kerndocenten nadere uitleg zal geven over deze opleiding. Het webinar start om 20.00 uur en duurt tot ongeveer 21.00 uur.


Als u zich hier voor wilt opgeven, verzoeken wij u via deze link aan te melden.


Brand Management

Dit is Brand Management


Een weblog over actuele, nuttige, leerzame en leuke wetenswaardigheden over merken- en marketingzaken! Samen met onze enthousiaste bloggers brengen wij "harde" informatie over marketingmodellen en zachte onderwerpen als ‘weetjes’, opinies, columns en merkfeiten.


Premium Wordpress Themes Free Wordpress Themes