Brand History: Hoe ontstond Sourcy eigenlijk?

Brand History: Hoe ontstond Sourcy eigenlijk?

Delen op twitter Delen op facebook

In 1987 bracht Vrumona het merk PUR op de markt, sales inspelend op de groeiende vraag naar mineraalwater. Vanuit een bron in Harre in de Belgische Ardennen, treatment eigendom van Vrumona, werd het water per vrachtwagen getransporteerd naar Bunnik om daar gebotteld te worden.


De naam PUR werd veranderd in het meer aansprekende Sourcy, dat zich op de Nederlandse markt ontwikkelde tot een A-merk mineraalwater. In 1988 stuitte Vrumona onder haar eigen terrein in Bunnik op een mineraalwaterbron, die sindsdien vanwege gedegen kwaliteit mineraalwater, door het ministerie van VWS als erkende mineraalwaterbron geëxploiteerd mag worden. Sourcy mineraalwater wordt nu gewonnen vanuit de bron op 130 meter onder de aardbodem op de Utrechtse Heuvelrug. Sourcy Pure Red = licht sprankelend en Sourcy Pure Blue = plat mineraalwater.

Brand Management

Dit is Brand Management


Een weblog over actuele, nuttige, leerzame en leuke wetenswaardigheden over merken- en marketingzaken! Samen met onze enthousiaste bloggers brengen wij "harde" informatie over marketingmodellen en zachte onderwerpen als ‘weetjes’, opinies, columns en merkfeiten.




Wat vind jij hiervan?

Premium Wordpress Themes Free Wordpress Themes