De digitalisering die momenteel plaatsvindt is een grote uitdaging voor merken. De enorme toename van mediakanalen, in combinatie met het persoonlijker worden van merkrelaties, vragen om een andere aanpak. Deze sessie verschaft je kennis, de vaardigheden én het inzicht om online merkvraagstukken goed op te lossen. Vragen die worden beantwoord, zijn: Welke online tools en technieken kan ik gebruiken om mijn merk uit te bouwen? Hoe kan ik social media beter inbedden in mijn marketingstrategie? U krijgt verder o.a. antwoord op: hoe converteer ik de online bezoeker naar een klant en hoe meet ik de effectiviteit van mijn online inspanningen?
Onderwerpen
Learnings
Docent: Pim Jonker
Pim Jonker (1975) is Marketeer van beroep. Hij heeft een persoonlijke passie voor strategische marketing. Twee jaar geleden is hij gestart met het schrijven van blogs over dit onderwerp. Van hieruit is zijn adviesbureau ‘Marketingcirkel’ ontstaan. Marketingcirkel beschermt en brengt het ambacht van het vak Marketing en Sales terug in de markt. Klantgericht werken, plezier in het vak en alles vanuit een stevig strategisch fundament. Jonker is ruim 10 jaar werkzaam in marketing en salesfuncties voornamelijk in financiële dienstverlening. De laatste vijf jaar werkzaam bij Achmea.
Voor wie is deze masterclass bedoeld?
Deze masterclass is bedoeld voor managers die verantwoordelijk zijn voor het marketing/ commerciële beleid in ondernemingen of instellingen. Klik hier voor een selectie van onze deelnemers.
Lokatie en kosten
De masterclass vindt plaats op donderdag 6 december 2012 aan de Universiteit Utrecht van 18.30 uur tot 21.30 uur. De toegangsprijs bedraagt EUR 149,= excl. BTW. In dit bedrag is verder inbegrepen; handouts, extra artikelen, koffie & thee, cake, etcetera.
Inschrijven